Tuesday, June 5, 2012

Ehh , That's Me !




Assalamualaikum buddyz ^_^ 

                                                                                                                      
Know my name first . My name is Laila Nabilah yang bermaksud kegembiraan ,keseronokan ,yang cerdik and yang mulia . yeh , mulia ! yes , i am ! lantak lah orang nak cakap aku perasan ke apa .sapa lagi nak muliakan diri kita kalau bukan kita.nak harap bf/gf memang tak lah .even dia pernah janji lautan api sanggup ke redah ke belum tentu dia akan muliakan yourself . Actually aku tak adalah baik sangat .manusia kan ? tak semuanya sempurna ( ayat paling pieqa @ bestie tak suka dengar ).

Umur aku ? 16 tahun  berapa bulan berapa hari ntah .tak kira pun .tak penting .orang selalu cakap dekat aku 'eh , kau tak payah nak tunjuk bagus lah.aku lagi lama hidup dari kau! ' aku pun dengan selambanya jawab : 'kak,kalau dah lama hidup akak tak boleh fikir mana betul mana salah ke ? tak sedar ke apa yang akak buat selama ni salah ?' then akak tu terus diam but after that dia selalu tanya pendapat aku pasal semua masalah dia .bagi aku tak kisah lah tua ke muda ke yang baik kita ambil yang tak baik kita tegur :) so,terimalah nasihat orang even dia lagi muda dari kita,jangan ingat diri sentiasa betul , (nasihat untuk aku juga).

Tempat tinggal ? nak tahu jugak ke ? aku tinggal dekat kawasan bandar yang dekat dengan kampung. kalau tanya aku lagi suka kat bandar or kampung aku akan jawab tak kisah . bagi aku tinggal kat gua sekali pun asalkan ada kemudahan untuk aku it's okay .asalkan jangan suruh aku naik bas awan . sebab aku memang tak pernah naik bas awam. even umur nak masuk 17  aku tak pernah naik bas awam .ramai yang suka kutuk kampung (termasuk aku dulu zaman tak matang lagi). patutnya bersyukurlah weyh tinggal dekat kampung. tak banyak pencemaran . tak banyak kenderaan . kadang-kadang aku pun naik muak tengok live dekat bandar ni . 

Tinggi aku ? meh tengok gambar dekat bawah ni :)

ini gambar last year.aku yang pakai baju putih tu.tinggi aku memang tak naik dah.152 cm je :(

Berat aku ? cer teka . aku tak kan sekali pun announce dekat public berapa berat aku .hahaha :)

okay.ini gambar aku yang terkini.teka lah berapa berat aku : p
orang suka juga ejek aku.tapi aku watlek watpeace walaupun dalam hati sebenarnye hancur berkecai rasa macam nak nangis nak baling kerusi je time tu. hanya mereka yang rapat dengan aku je boleh perasan segarang mana pun luaran aku tapi hati aku mudah tersentuh sebenarnya. aku nie jenis  kuat marah,suka jerit,suka cari pasal.ego tinggi melambung (even aku tahu benda tu tak elok).so...sekarang ni aku nak try and must try to change my bad attitude.

Next , aku  nak cerita pasal friends. okay dulu aku adalah sejarah hitam pasal kawan ni . benda pun dah lepaskan tak payah lah aku mention sapa and apa yang jadi . but aku still ingat setiap detik apa yang jadi dulu . disebabkan benda ni aku fobia . fobia nak trust kawan and fobia nak sayang kawan .ada juga kawan aku yang terasa dengan perangai aku.sebab aku buat macam2 dekat 'dia' . tapi yang penting aku sayang 'dia'.just aku ni bukan minah romantik yang nak mengaku depan-depan kawan yang aku sayang dia orang. aku sayang juga kawan-kawan aku yang lain. jangan lag terasa if aku tak mention korang.

gambar kat atas ni gambar aku dengan si 'dia' lah.

Nak tahu pasal family aku ? tak payah lah kot. tak penting pun korang nak tahu.lain kali jelah aku share.


# TERIMA KASIH SUDI BACA.
















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.