Wednesday, August 17, 2011

didn't you know how much i love you babeh ?



hey blogger..da lame saya tak post story kan?sorry i'm totally buzy before this..but now i'm free because i already settle my work before 'Hari Raya' menjelang ^_^

sekarang dekat sekolah hari-hari ade tekanan..tapi tak pe..itulah lumrah seorang pelajar..lebih-lebih lagi next year saya SPM ! firstly saya nak story about my Classteacher..her name is Puan Ros Azrina...


hahaha..nak bagitahu nie..one day tue..cikgu bagi tahu lah dekat student 4 Sains Ikhtisas my class la tue..cikgu berkata 'nanti saya dah tak jadi guru kelas awak lagi taw'..murid-2 pula berkata 'ala cikgu tipu,cikgu main-2 je kan?'cikgu betullah..awak tak percaya pulak saya cakap'..
pelajar-pelajar kelas saya semua buat tak taw je sebab ingat cikgu main-2..termasuk la saya..keesokan harinya tiba-2 Encik Ravi Chandran masuk ke kelas kami dan dia megatakan bahawa die guru kelas kami yang baru.oke..mula-mula dia masuk semua buat tak taw..dia cakap dengan kita oang pon kita orang tak layan..kesian gila kat dia...kita orang pon mengadu lah dekat bekas guru sivik kesayangan kami Puan Siti Subahiah yang kami tak nak cikgu ravi jadi guru kelas..huh..at the same time air mate aku tiba-2 mengalir..aku terus tak de mood nak study that day..keesokannya tiba-2 cikgu ros masuk ke kelas kami dengan membawa buku kehadiran pelajar..huh!that time mmg semua happy gila cikgu jadi guru kelas balik ^_^ tapi kesian dekat cikgu ravi dia hanya jadi guru kelas kami hanya sehari sahaja..tapi tak pe dia tetap ajar kami subjek ICT...


hollaaa ~_~ ...this is me with Puan Noor Zaini..our physic teacher...merupakan salah seorang cikgu yang sangat penyabar melayan karenah kami...even 10X kami cakap tak paham dia akan ulang sampai kami paham..how nice it is?uh,,belum yang buat hal..yang tidur..cikgu terbaik i ever had ! termasuk lah cikgu suzulina,cikgu subahiah,cikgu juhana,teacher roshida,cikgu ros..mereka semua penyabar tahu !


owh that gurls~is my adopted sister since last year..saya sayang dia kud..hehehe..even we are in the same school jarang sangat berjumpa or sembang lama-lama..kalo jumpa pon terserempak..jarang la nak set untuk jumpa..owh cuma one day tue keluar g KFC with her after school..memang best ! kalo kami berjumpa memang akan gelak memanjang..tak reti nak serius..


oke..ini saya dan kawan-2 saya..;lovethemsomuch..tak ade sapa yang bole rampas kasih sayang saya terhadap mereka..even baru setahun dengan mereka saya rase macam da kenal 10 tahun kud ^_^


ini gamba bersama mereka lagi..banyak pekara lalui bersama..setiap sorang ade background yang sangat berbeza...tapi kami sentiasa bersama walaupun berlainan kelas...





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.